Første dag etter endt praksis!

Klokken er langt over midnatt, og noe sier meg at jeg burde ha sovet for lenge siden. Men trettheten har forlatt meg, så jeg får vente til den finner meg igjen. Derfor tenkte jeg det ville være koselig å skrive en liten hilsen her, det har jo blitt så lenge siden nå. Da tenkte jeg å ta for meg denne dagen, siden den har vært så nydelig!

1. Min første "fridag" etter levert eksamen og bestått praksis i hjemmetjenesten! Hurra, bare det gjorde at dagen strålte! Jeg tillot meg selv å sove så lenge som mulig - og jeg klarte faktisk å tvinge meg selv til å sove helt frem til kl. 9:30!

2. JEG BESTILTE FLY- OG TOGBILLETTER TUR-RETUR LYON!!! Det er ikke hver gang man har en tvilling som bor i Frankrike, og da må man jo utnytte muligheten til å besøke dette vakre landet når man kan! Jeg drar allerede på ONSDAG (!!!) og blir til søndag! Hvem skulle trodd at den forutsigbare og trygge Bella ville finne på å gjøre noe sånt?! Ikke nok med det, skal jeg kun ta fly til Paris - til den monsterstore flyplassen! - for deretter å finne meg frem til toget som skal ta meg med videre til Lyon helt alene! Herlighet, tanken gjør meg bare redd og engstelig, haha.. Men det at jeg kan være sammen med Analin veier opp for frykten. Dette kommer til å bli såå verdt det!

2. Bytur sammen med André! Vi gikk nedover Bogstadveien denne gangen, og spiste frokost (les: brunch) på en kafé og tittet innom noen butikker hvor jeg blant annet fikk kjøpt meg noen "eksamens- og praksis"-gaver, hehe. Disse byturene med André er alltid så utrolig hyggelige, og jeg merker vi må bli flinkere til å sette av tid til å gjøre dette oftere sammen!

3. Familiegathering hos onkel T og tante R! Mamma og pappa kom og hentet meg etter byturen, og sammen plukket vi opp mormor før vi turet bortover. Det var så koselig å se dem igjen alle sammen! Det er det jo hver gang.

Nå merker jeg at øynene begynner å bli merkbart tyngre, så jeg tror det er på tide å krype til sengs. Morgendagen vil gå med til romvask, trening, kanskje litt skolearbeid og å besøke André. Det kommer til å bli en veldig fin dag det også!

Dagens lille gledelige kommentar:
Onkel T: "Anabel, du kommer til å bli flott når du blir stor."

- Bella*

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!