Oppsummering februar 2014.

Månedens høydepunkt: Øvingshelg med flotte mennesker i Kor Major! Samt det at jeg har blitt bedre kjent med noen av dem! Jeg klarte også månedens "Årsrebus 2014"! Wihoo, jeg er i slaget! Takk til Annis som hjalp meg!

Månedens nedtur: Nye refleksjonsrunder, men med mine gode venner hjelper det veldig! Ellers er praksistiden veldig slitsom med (altfor) mye å gjøre hele tiden.

Månedens ord: Min kjære Anne-Marthes kloke ord.

Månedens modigste hendelse: Hvordan jeg takler og går inn i forskjellige situasjoner som oppstår i sykehjemspraksis!

Månedens pinligste hendelse: Herlighet, jeg føler jeg har både gjort og sagt så mye dumt denne måneden, haha! Men det er for så vidt bare en god ting, for det viser jo at jeg har vært sosial med andre. Og det er jo slik man også lærer.

Skal jeg likevel trekke frem én spesiell hendelse, må det være hendelsen som inntraff da en ELIXIA-medarbeider, Birte, Kari og jeg så på treningsoversikten på ELIXIA. Jeg ble litt over kanten "i-ekstase-gira" på treningstimen "Burlesque" uten at jeg e-egentlig visste hva denne danseformen tok for seg. Godt å ha litt selvironi, jeg var nok den som lo hjerteligst av min drøyt pinlige overentusiasme da jentene forklarte meg hva denne dansesjangeren innebar, hehe. (tenkte å legge ved et bilde fra Google, men bildene ble rett og slett for drøye for min lille sarte blogg...)

Månedens latterkick: Alle bildene, filmene eller tekstene Analin sender over til meg over Facebook. De er fantastisk geniale! (bortsett fra når hun sender meg bilder av edderkopper. Mens jeg spiser lunsj.) For å nevne et eksempel:

"Laughing so hard no noise comes out and you just sit there clapping like a retarded seal."

Jeg merket jeg overrasket meg selv over hvor stor latterkrampe jeg fikk.

Jeg har dilla på: Å ha samtaler om klovner og gjenferd som gjemmer seg i et klesskap, om edderkopper eller mus som titter på deg i øyekroken, og om skumle filmer som får meg til å miste nattesøvnen, hehe...neida! Da trenger jeg bare å se for meg en som tryner med handleposer i begge hender, så sovner jeg med et smil likevel!

Månedens mest spilte låter: Jeg har begynt å lytte mye til klassisk musikk, og jeg har virkelig falt for denne sjangeren - det kan jeg takke André for! Denne måneden vil jeg fremheve Kevin Kern for hans nydelige musikk. Skal jeg nevne én spesiell låt, må det bli "Through your eyes". Jeg trekker så mange gode tanker og følelser for nettopp denne låten.

"Through Your Eyes" - Kevin Kern.


Månedens bilde:

Jeg fikk hyggelig tvillingbesøk denne måneden! Det var herlig.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!