Morning has broken!

God morgen, alle flotte morgenfugler! Jeg beregnet litt feil på egen morgeneffektivitet og skolearbeidet som måtte gjøres, så jeg fikk plutselig veldig god tid denne morgenkvisten, hehe. Men det er jo alltid godt få en god start på dagen - selv om det innebærer fem timers søvn!

Jeg har ikke skrevet så mye i det siste, rett og slett fordi tiden i sykehjemspraksis er noe helt ufattelig stress! Etter praksis hvor jeg er stupsliten, er det enten kor, trening eller rett hjem og lage middag og gjøre skolearbeid, og jeg føler ikke timene strekker til for hva jeg føler jeg er nødt til å fylle dagene med. Denne uken er selvfølgelig ikke et unntak, snarere tvert imot: jeg hadde selvfølgelig klart å blingse på innleveringsoversikten over alt vi måtte skrive og levere for denne uken, og det viser seg at det er enda mer enn jeg trodde in the first place. I tillegg er det jo mer enn nok av eksamenspensum å lese også! Men man får jo ikke mer å gjøre enn man klarer å utrette selv, sies det ikke? Godt å ha noe å fylle dagene med, sier nå jeg!

Etter et halvhjertet forsøk på morgenstell foran speilet i dag, konkluderte jeg med at dette var en typisk dag hvor jeg hadde gjort alle en fortjeneste om jeg bare holdt meg hjemme, hehe. Men en ny dag med sine nye muligheter venter på tur! Legger til slutt ved gårsdagens ord, for den syns jeg var så fin:

Når du smiler,
setter du lys i vinduet
og forteller at du er hjemme.

På tide å skynde meg sakte ut av døren for å rekke t-banen! Lag en strålende dag i dag!
- Bella.

Kommentarer

  1. Du fortjena det beste ska skje deg uansett! :) Eg håpa at alt det gode ska kome te deg :) Gla i deg vett! <3

    SvarSlett
  2. Åå, du er vel god, du, Marianne!! :) Takk for en rørende kommentar, jeg er glad i deg også, vet du. <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!