Tid for skole

Så er ferien over for denne gang, og det er siste innspurt før karakterene endelig settes. Likevel blir det ikke så ille å komme i gang med skolen igjen, for jeg har gjort så mye skolearbeid i ferien at det bare blir en myk overgang. Jeg tror ikke jeg har prioritrert lekser og trening så mye i en ferie før. Jeg tok en treningsøkt nesten hver dag (og det er hjemmetreninger - jeg var bare én gang på ELIXIA i Hønefoss!), og satte av flere timer til lekser. Du skjønner; jeg har nemlig en utholdenhetstest i neste uke (den velkjente Cooper-testen), en prøve i dag og en presentasjon på fredag. Jeg har laget en Power-point jeg er veldig fornøyd med til presentasjonen - nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal si. Til prøven har jeg lest gjennom stoffet tre ganger, gått nøye gjennom Power-pointene til lærerne én gang, og "testet" meg selv både med Power-pointen og med stoffet som står i boken. Jeg burde jo være fornøyd med hva forberedelsene til prøven, men likevel føler jeg at jeg ikke har helt kontroll på stoffet. Jeg skal øve litt mer på bussturen til Hønefoss, og i friminuttene, så får jeg håpe det går seg til da.

I går la iPod-duden min iPoden min på ELIXIA, så jeg kan hente den i dag! Jeg gleder meg:)

Ta vare på deg selv!
~ Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!