Du tar meg imot


Jeg har mye jeg vil vise
Stolt av alt det jeg får til
Jeg har også det jeg gjemmer
Ting som setter alt på spill
Gud, hjelp meg å slippe
Gi slipp på det ingen får se

Hva hvis ikke jeg får til alt
Hvis jeg ikke når helt opp?
Hva hvis måla blir for høye
Hvis det pluts'lig sier stopp?
Gud, hjelp meg å elske
Meg selv for den som jeg er

Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å bære
Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å være
Jeg er sett, avslørt og elsket
I alt jeg tenker og gjør og er
Gud, du går med meg her

Jeg har lyst til å se andre
Møte dem med kjærlighet
Jeg står klar til å ofre
Jeg vil se hver mulighet
Gud, hjelp meg å møte
Hvert menneske med åpent blikk

Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å bære
Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å være
Jeg er sett, avslørt og elsket
I alt jeg tenker og gjør og er
Gud, du går med meg her

Jeg er sett, jeg er avslørt
Jeg er sett, avslørt og elsket
Jeg er sett, jeg er avslørt
Jeg er sett, avslørt og elsket
Jeg er sett, avslørt og elsket

Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å bære
Du tar meg imot
Med alt som er vanskelig å være
Jeg er sett, avslørt og elsket
I alt jeg tenker og gjør og er
Gud, du går med meg her

Tekst og melodi:
Mari Tesdal Finze
Karoline Arnesen


- Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Kom til Jesus!