Oppsummering oktober 2019.

Månedens høydepunkt: At jeg har Oddo som har lyttet til og støttet meg gjennom denne måneden. I tillegg var den helgen jeg var hjemme verdifull for meg, samt Kor Major og alle dets flotte mennesker og samhold gir meg mye glede i livet. Fysioterapeuten min har også vært en enorm støtte for meg gjennom alle tanker og valg knyttet til knesituasjonen min. Hvordan han tar seg tid til meg og forstår at dette er vanskelig for meg.

Månedens nedtur: For en møkkamåned dette har vært. Måneden begynte med at Simba, familiens kjære huskatt, døde og lot familien vår stå igjen alene og forlatt. Jeg gråt i flere dager, og siden har livet gitt meg flere utfordringer og tunge baller som jeg har måttet forsøke å holde gående samtidig. Jeg tror jeg nesten har grått hver dag denne måneden.

Månedens gullkorn: 
Oddo: "Han gjorde seg te. For du vet hva det betyr? Sier dere noe annet på deres dialekt?"
Meg: "Han gjorde seg til foran kameraet? Ja, jeg skjønte det. Men på vår dialekt kan vi også si at man leker med elefantene."
Oddo trodde på det.

Månedens modigste øyeblikk: Da jeg var medliturg på GUV for første gang. Jeg var kanskje ikke så modig, men jeg var spent på å gjøre dette for første gang. Det fine med denne opplevelsen var at det føltes så naturlig. At dette var mitt felt.

Månedens stolteste øyeblikk: At jeg syns jeg mestret akvarellmaling.

Månedens komplimenter:
"Danser du? Jeg så det på måten du forflyttet deg på, så galant, liksom. (...) Jeg syns det var noe spesielt å utføre gudstjenesten med deg. Og jeg har hatt mange medliturger med meg før, men det var spesielt med deg."

"Det er så fint å jobbe med deg, fordi du stresser ikke. Du stresser kanskje inni deg, men det synes ikke på deg og påvirker ikke oss andre på avdelingen."

"Anabel er flink, hun. Når du spør henne om noe, så gjør hun det med én gang."

"Det er godt vi har sånne bra folk som deg som holder Norge i gang i helgene!"

"Jeg syns du er fin om du har både slett eller krøllete hår, du kler begge deler."

"Anabel er beskjeden, men hun er veldig dyktig og gjør gode vurderinger."

Månedens mest spilte låt: Jeg har hørt mye på "Hvilepuls"-spillelisten min denne måneden. Den har gitt meg mye støtte. Jeg kan trekke frem sangen "Made for loving you" av Tori Kelly feat. Ed Sheeran, det er en nydelig sang.

Månedens bilde:
Et bilde som vekker mange følelser og tanker.  Alle våre minner sammen holder seg levende og trygt i hjertet mitt, Simba, og der vil forbli de til den dagen vi sees igjen.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!