Oppsummering mai 2019

Månedens høydepunkt: Å vite og daglig erfare at menneskene rundt meg vil meg vel, setter pris på meg for den jeg er, og ønsker å tilbringe tid med meg.

Månedens komplimenter:
"Trener du?" (...) "Jeg kjente det på magen din! Du har jo six pack!"

"Du er skikkelig flink, jeg har lært masse av deg!"

"Vet du, Anabel, jeg er så glad du har kommet hit til oss! Du er så dyktig, nøye og pliktoppfyllende!"

"Ja, vi er alle glade for at du kom hit."

Jeg har dilla på: Løping.

Månedens mest spilte låt: Låter på repertoaret til Frans Krans og Kor Major.

Månedens bilde:
Jeg har akkurat løpt hjemmefra og til Majorstuen på en halvtime! Bildet forteller meg alt jeg klarer! Jeg har nådd målet mitt etter så mange måneder med opptrening og slit. 

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!