Konsert med Frans Krans i kveld!

Et lite raskt innlegg før jeg turer ut for dagens ærender! I kveld har Frans Krans, bandet jeg er med i, konsert på Uhørt! Dørene åpner kl. 20, og konserten starter kl. 21. Ta turen, det er hyggelig om vi får litt publikum på slippfesten vår! Her kan du se facebook-arrangementet.

Så langt kommer Oddo, Stig, mamma, våre hyggelige leieboere og noen venner som kanskje har sagt seg villige til å være med. Temaet for konserten er maskerade (publikum får utdelt en maske når de kommer), og jeg har investert i et antrekk som passer greit (har ikke prøvd alt utstyret samtidig enda, men regner med det kommer til å se greit ut)! Vi har øvd masse til denne konserten, og vi gleder oss til å vise det frem. Det er en utrolig herlig gjeng jeg har fått muligheten til å jobbe sammen med, og jeg føler meg privilegert som har fått denne sjansen! Nå er det ikke mer tid for øving; nå skal jeg bare puste dypt og rolig, stole på meg selv og kose meg igjennom denne konserten! Det kommer til å bli så braa!

Øyeblikksbilde.

Kom! - så får du opplevd en ny side av Bella!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!