Avslappende pinsehelg

I dag våknet jeg til en nydelig morgen! Solen skinner på en blå himmel og vinden leker lett med bladene på trærne. Jeg er hjemme til gards, og sykdommen slipper endelig taket i meg! Jeg har det virkelig så bra som jeg kan ha det!

En deilig morgen å våkne til! For det observante øye,
kan man se at bildet er tatt med et vindu mellom utsikten.

Hele forrige uke bar preg av at jeg var syk. Jeg avlyste alle planer jeg hadde satt meg - til og med en gledelig helgetur til Mandal på hytta med Oddos familie. På én måte fikk jeg sett hvor deilig det var å ta tiden med ro. Jeg har jo ikke lagt skjul på at det har vært et krevende halvår med (altfor) mange planer daglig. Det å være bundet til enten sofaen eller sengen en hel dag, var annerledes, men samtidig også behagelig. Det er bare synd at det alltid må en sykdom til for at jeg hver gang innser det.

Hjemme til gards.

Fikk sengeplass på "Det ytre rom". Jeg fant bare én edderkopp der under oppholdet, som Stig reddet meg fra (takk, Stig, for at du reddet nattesøvnen min og ikke ser på meg som en hysterisk edderkoppidiot)!

Tress&Flush! Jeg fikk gode plasseringer på de rundene jeg var med. Jeg nærmet meg å bli satt opp på "Hall of fame" med bare 20 eller 25 poeng, men siden jeg ikke vant den siste runden, røk sjansen.

Fikk selvfølgelig også litt Simba-tid (gleden var nok mer på min side enn på hans). 
Fanget et øyeblikk som var så skjønt at jeg bare måtte dele med dere.

Istedenfor en tur til Mandal, stakk jeg altså heller hjem til gards for å sikre meg omsorg og kjærleik fra familien. Linnie og Stig dro også hjem denne helgen, så vi fylte hjemmet med litt ungdommelig friskt pust. Jeg brukte tiden godt til å hvile og slappe av, men deltok på kortspill med familien da hodet orket dette. Senere i dag skal Stig, Linnie og jeg ta ettermiddagstoget tilbake til Oslo, og der venter en tett agenda for de neste dagene med blant annet jobb og innspurt til konsert med Frans Krans. Men etter DET - da blir det roligere på Bella-fronten! Håper jeg.

Fortsatt god pinse!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!