Oppsummering april 2019

Månedens høydepunkt: Belgia-turné med Kor Major! Ingen over, ingen ved siden av!

(Men jeg syns jo det var også innmari gøy å ta min første løpetur ute i år, og at det gikk så smertefritt og flott som det gjorde!)

Månedens nedtur: Alt av tull og problemer med den nye leiligheten.

Månedens gullkorn: Randis snille kjeler, haha!

Månedens stolteste øyeblikk: Det var en hendelse som oppstod på turneen som fikk meg til å føle meg helt bånn i bøtta, flau over meg selv og min tilstedeværelse, og tankene som kretset rundt i hodet mitt fortalte meg hvor dårlig og dum jeg var. Men så viste mine kjære og gode venner meg i deres handlinger at tankene mine var løgner. Gjennom deres omsorg og omtanke for meg, ble jeg minnet og overbevist om at jeg er en som man setter pris på, som man er glad i, som man bryr seg om. Med ordene som jeg hadde blitt gitt og følelsene som jeg satt igjen med, hadde jeg nok til å bekjempe tankene mine, og jeg klarte å snu den vonde hendelsen over til noe positivt. En kjip situasjon ble plutselig omvendt til en hjertevarm erfaring! En hjertevarm erfaring som lar meg stolt innse hvor heldig jeg har som har så mange nydelige og gode mennesker i livet mitt.

Månedens komplimenter:
All ros jeg fikk for min innsats i turnékomiteen! Det har vært så overveldende mye! Tusen takk, det har varmet mitt hjerte mer enn dere kan ane!

"Men jeg ser at du har gjort en helt fantastisk jobb i turnékomiteen - jeg er veldig imponert!"

"Hyggelig at du ble med."

"Jeg blir så glad når det er du som kommer til meg! Du er et menneske man blir glad i."

Jeg har dilla på: Få gjort unna alle de siste forberedelsene før turné.

Månedens mest spilte låt: Alle sangene til turné!

Månedens bilde: Her velger jeg å inkludere flere bilder for å summere det jeg vil huske fra april-måned.
Min første tur hjem til gards siden nyttår! Alltid koselig med brettspill med familien. Millionær var også lenge siden vi hadde spilt, og det var utrolig gøy å ta opp dette igjen!

Årets første løpetur ute befant seg på langs veien hjemme til gards! Jeg løp litt lenger enn til Fjordvåg Grendehus og tilbake, og var rimelig fornøyd med det!

Turné med Kor Major til Belgia! Her besøkte vi plassen hvor slaget ved Waterloo fant sted. Utrolig historisk og spennende!

Kor Major på Belgia-turné! Her var vi en koselig og fin gjeng som tok oss en tur innom Den Botaniske Hage. Og se, så fint kirsebærtre!

Randi og jeg på vei hjem etter en vellykket Belgia-turné! Vi kan virkelig være stolte av alt det arbeidet vi hadde lagt ned i dette prosjektet!

Harry Potter-fest med Kor Major! Jeg kledde og sminket meg opp som Bellatrix
- og jeg ble ganske så fornøyd med resultatet!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!