Oppsummering november 2018

Månedens høydepunkt: Da mamma og pappa kom på besøk til meg i Oslo. Og da jeg for siste gang var koordinator på Suppe og messe i Majorstuen Kirke.

Månedens nedtur: Generelt hele måneden, det har vært så tøffe uker. Jeg har funnet meg selv gråte mye oftere enn vanlig, til og med foran andre folk, noe jeg sjelden gjør. Oddo fortalte meg at han har sett på hele meg at jeg har vært nede. Han har merket seg at jeg verken har smilt eller vært glad så mye de siste ukene.

Månedens modigste øyeblikk: Da jeg takket ja til noe jeg ikke følte meg komfortabel med i det hele tatt. I tillegg til at jeg i utgangspunktet var kjempesliten, ble jeg redd og sårbar. Jeg gråt med en gang jeg hadde hatt denne samtalen.

Månedens stolteste øyeblikk: Da Magnus, dirigent for Kor Major, spurte om jeg ville være med i solistgruppen som skulle synge 1. verset av "Deilig Er Jorden" da vi skulle synge på den årlige lysmesse i Majorstuen Kirke. Et lite lyspunkt inni novembermånedens mørke dager.

Månedens komplimenter:
"Det var veldig fint Anabel!"

"Du er en snill, varm og omsorgsfull jente, Anabel."

"Kjempefin mail, Anabel!"

Jeg har dilla på: å finne hvilepuls i hverdagen.

Månedens bilde:
Mamma og pappa på besøk hos meg.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!