24 år!


"Den 13. mai, ja, vi vet det så vel
De kom til vår jord, Analin, Anabel. . ."
Begynnelsen på mormors dikt.


Så var jeg endelig blitt 24 år! Gårsdagen ble en rolig og deilig dag. Fineste Oddo sørget for at jeg hadde det bra hele dagen - jeg er virkelig heldig som har en så flott kjæreste som ham!

Livet som 24-åring vil by på nye milepæler i livet, både som ferdigutdannet sykepleier og nytt bosted sammen med min kjære. Det er en spennende tid med nye utfordringer og opplevelser som venter meg!

I dag skal jeg hjelpe mormor å flytte hjem i leiligheten hennes, før jeg skal hjem til mamma og pappa i kveld. Jeg blir hjemme over pinse og 17. mai, og det skal bli så godt å komme hjem igjen! Jeg ønsker dere alle en nydelig og velsignet pinse, vi skrives plutselig igjen!


- Bella.

Kommentarer

  1. Hurra for den beste søstera :D Jeg er så glad jeg har deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Aww, tusen takk, kjære tvillingen min!! :D Jeg er så glad jeg har deg også! <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!