Årets aprilspøk!

Hei og hopp - nå er jeg trøtt!

For en halvtime siden var det 1. april, og en slik dag byr på mye moro når jeg forlater det rutinepregede skallet mitt og finner på noe artig sprell. Denne gangen var det Analin og mamma som ble årets ofre, og med en kort samtalechat med dem begge hver for seg (hadde ikke klart å holde meg alvorlig dersom jeg hadde ringt dem), fikk jeg ordnet en telefonsamtale dem imellom som var til full forvirring! Som jeg fikk høre av Steinar i ettertid: "Analin sa til og med "skulle tro Anabel har diktet opp en historie", men hun tenkte allikevel ikke på at det er 1. april." Haha, åh, hvor gøy det hadde vært å ha fått med meg denne kostelige samtalen! Selvfølgelig måtte jeg jo ringe både Analin og mamma etterpå og røpe meg siden de ikke fattet aprilspøken min på egenhånd, og det skapte en god latter for oss alle! Men altså nei, det blir nok ikke noen flerdøgns bilturferie på oss i sommer, hehe!

Ellers gikk kvelden til å se på kinofilmen "Batman vs. Superman- the dawn of justice" sammen med Oddo. Det var litt mange voldelige scener i begynnelsen av filmen etter min smak, men filmen hentet seg virkelig inn igjen mot slutten. Artig twist på handlingen var det også, og det kunne friste å se oppfølgeren - hjemme i sofaen neste gang, hehe.

Fikk du lurt noen på 1. april?

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!