Spennende kursdag!

Hoppla hei, litt av en uke dette har vært!

Etter en dag fylt med flinke kursholdere, lærerike opplevelser og utfordrende situasjoner, kunne jeg ta med meg kursbevis etter å ha gjennomført akuttmedisinkurs 1! Jeg er glad jeg meldte meg på dette kurset, og jeg regner med jeg vil få god nytte av dette videre i yrkeskarrieren som jeg har valgt!

Det ble ikke noe mer spennende til middag enn pannekaker. Jeg var ganske sliten etter hele kursdagen, så det var godt å gjøre det litt enkelt. Kvelden var planlagt til trening, men utsetter det til morgendagen av enkelte grunner. Det blir en koselig aftenstur i eget selskap i stedet! Ønsker dere alle en fin kveld. Dagens tanker går til Linken på hennes bursdag!

Dagens øyeblikksbilde.....og da fikk Oddo også svaret på spørsmålet sitt!


- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!