Bilder fra tvillingbesøk i Bergen!

I dag kommer det til å bli en fin dag. Jeg er sterk, og Gud har gode planer for livet mitt.

Det har blitt en stund siden sist, gitt! Liiten oppdatering fra tvillingbesøket mitt i Bergen!

Linnie, meg og "Bergen Kirke"...

Torgallmenningen (eller Diagonalmenningen?)

(Ikke den aller beste sushien) og filmkveld!

En fantastisk deilig mocca!!

Jeg fikk låne Linnies faste plass på masterlesesalen!! Hvor KULT er ikke dét?! Så her satt jeg mens hun var på forelesninger. Jeg syns det var skikkelig stas! Etter mitt opphold her, la jeg igjen en liten hilsen som Linnie fikk gleden av å finne etter at jeg hadde dratt igjen.


Takk for en herlig avkobling og flott Bergenstur, Analin! Jeg er utrolig stolt av deg og glad i deg!

Det var alt jeg rakk for nå før jeg må skynde meg bort på lesesalen så jeg er der 7:30! Ønsker dere en flott fredag!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!