Fredagshygge à la Bella!

Hei og hå, hyppig på bloggingsfronten nå!

Istedenfor å skrive et kilometerlangt tekstdrag her på siden min om alt som har skjedd i det siste, noe som tar både tid og krefter som jeg egentlig ikke har kapasitet til akkurat nå for tiden, vil jeg heller konsentrere meg om her og nå. Med et slikt utgangspunkt vil jeg kanskje få til å blogge hyppigere enn jeg har gjort, hehe.

I dag har det vært en skikkelig gjøre-dag. Det har egentlig vært ganske fint å ha det, for det fikk meg endelig til å få orden på en del saker. På tampen av dagen skal jeg nyte de neste par timene med den søte Disney-filmen "Wreck it, Ralph", og med tente stearinlys, en deilig kopp te og litt fristende sjokolade kunne nesten ikke kvelden blitt bedre! Så får skolearbeidet og praksisforberedelsene pent vente til helgen - nå er det tid for fredagshygge og en sårt og etterlengtet Bella-tid!

Tid for film!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!