Oppsummering juni 2024

 Månedens høydepunkt: Vårkonsert og sommeravslutning med Kor Major!

Månedens nedtur: Å bli syk.

Månedens stolteste øyeblikk: å ferdigstille scrapbooken til Magnus, og å kunne få gleden av å gi den til ham!

Månedens latterkick: Å se på Oddo spise kroneis (se bildet nedenfor)!! Det er helt latterlig komisk hvordan han angriper den!

Månedens komplimenter:
"Utrolig godt jobbet med scrapbooken."

"Er det Anabel som har skrevet teksten på forordene? Det ser jo maskinskrevet ut!"


Månedens hjertevarmer:
På fredag var det nøyaktig ett år til bryllupet til Oddo og meg! På tampen av arbeidsdagen på fredag ringte jeg Siri, sekretærkollegen min, og booket jeg kirken jeg jobber i til vielsen vår og selskapslokalet vi tenker å bruke (nabokirken). Det ble en veldig hyggelig telefonsamtale, og hun virket så begeistret på våre vegne! Deretter tok jeg kontakt med seniorprestekollegen min, Per Olav, og spurte om han ville vie oss. Jeg synes at han er en så flott prest som jeg er veldig glad i, i tillegg til at det er ham jeg samarbeider mest med av alle i staben, så jeg tenkte det var hyggelig om han ville vie oss. Jeg fikk raskt svar fra ham at det ville han gjerne! Han skrev at han ble så glad for forespørselen og gledet seg allerede til vielsen! Per Olav skulle vie et annet par samme dag, men var tydelig på at jeg fikk bestemme tidspunkt først!! Herlighet, så utrolig koselig!

Jeg har dilla på: Mobilspillet "Merge Topia". Jeg tør nesten ikke skrive hvor mye tid jeg har brukt på det. Men nå som jeg har sommerferie, tenker jeg at fjerner spillet i løpet av dagen. Jeg vil bruke den verdifulle sommerferietiden på noe annet enn mobilspill!

Månedens mest spilte låt: Jeg har hørt mye på Linnies Spotifyliste med sangene som vi har vokst opp med i familien (gitarkameratene, Vazelina og DDE). Når jeg hører på disse sangene er det akkurat som om jeg sitter baki bilen med familien, eller at vi sitter ute på balkongen på gards og spille kort. Det bringer så mange gode og varme minner å lytte til denne spillelisten med disse artistene!

Månedens bilder:

Følte jeg var såå smart da jeg kom på dette! Praktiske og lure løsninger
 må til når man glemmer deler av sitt liturgiske antrekk hjemme.


Jeg har mistet heelt piffen for trening i det siste... Når sykdommen forsvinner fra kroppen skal jeg virkelig forsøke gjøre en innsats på treningsfronten igjen!


Jeg må innrømme at jeg synes det har vært forferdelig
mye tull med den kollektive transporten dette semesteret.


Jf. månedens latterkick - jeg ler bare jeg ser bildet, haha!


Kjøpt meg nye joggesko denne måneden! De forrige hvite joggeskoene tror jeg at jeg har hatt i over ti år, og de var fullstendig slitte og hullete. Med mine knær anser jeg det som veldig viktig å ha gode velfungerende joggesko til vanlig bruk.




Leiligheten grønne lunge er tilbake, og skaper en flott og harmonisk stemning ute på balkongen.


Jeg har forresten begynt å se på Breaking Bad! JEG!! Tenk at mitt sarte sinn skulle klare første sesong. Hittil synes jeg det er en helt grei og ganske så fengende serie - jeg er spent på fortsettelsen!


I dag har Oddo og jeg tatt en rolig tur til St. Hanshaugen for å teste formen min, og det ble første dag på over en uke hvor jeg ikke fikk hodepine! Hurraa, nå ser det ut til at sykdommen endelig slipper taket!
- Bella

Kommentarer

  1. Fin junioppsummering! Og gøy at du hører på Askerud-spillelista mi. Jeg er helt enig, det er som om vi sitter rundt bordet og spiller Tress&Flush når jeg hører de sangene <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det - og jeg er veldig glad i listen din, Linnie! :) Husk å legge til de sangene jeg savnet!!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kom til Jesus!

Oddo og Bella er forlovet!

Tid for Oslo-rebus!

Mammas 60-årdag!