Utløp for stress

SÅ mye som må gjøres. SÅ liten tid. Leiligheten er et fullstendig (men likevel så nødvendig) kaos, og den kan minne om hvordan hjernen min ser ut. Jeg sover urolig om nettene og matlysten er laber for tiden, jeg tror hjernen min ikke tar seg tid til å kjenne på sultfølelsen. Men jeg var overraskende nok sulten i morges, så da utnyttet jeg sjansen og koste meg med et par skiver til frokost. Helgen som venter inneholder for få timer, og det er vanskelig å se for meg at vi skal komme i mål med alt. Dette har vært en uke med mange inntrykk og tanker, og jeg merker jeg er sliten - og vi har bare så vidt begynt.

Hvorfor sitter jeg her og blogger? På tide å komme i gang med dagen!

- En litt stresset Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!