Oppsummering desember 2018.

Månedens høydepunkt: Da jeg ble hentet hjem til julaften, samt selve julaften. Og familieselskapene i romjulen.

Månedens gullkorn:
"Få vekk det popcornet!"
"Så temaet for denne runden er struts!"
"Ja, eg vett hvem du er!"

Månedens latterkick: Natt til julaften hvor Linnie og jeg snakket sammen til klokken 3 om natten om nostalgiske minner rundt våre kveldsritualer før vi la oss da vi var små.

Månedens stolteste øyeblikk: Jeg husker jeg var veldig stolt da vi hadde julefeiring på mormors sykehjem noen dager før julaften. Stolt av at jeg har en så stor familie som ønsket å feire denne dagen sammen og i lag med mormor. Jeg er virkelig så heldig og takknemlig for at jeg har en så flott familie som er her for hverandre.

Månedens komplimenter:
"Jeg syns virkelig ikke noe om at du skal slutte her."

"Du skulle vært avdelingssykepleier! Du er jo så systematisk og har orden på sakene."

"Jeg syns det er synd du slutter her. Du kommuniserer så godt med beboerne og viser at du respekterer dem. Når - eller hvis - jeg blir ferdigutdannet sykepleier, vil jeg bli som deg."

"Jeg syns du og Johanna er veldig like. Begge med god utstråling og behagelige å være sammen med."

"Du er en så dyktig sykepleier."

"Du er jo så flink, det blir trist å miste deg! Jeg var jo på intervjuet med deg, jeg visste det var noe med deg. Ditt nye arbeidssted blir heldige som får deg."

"Jeg ville jo ikke at den filippinske skjønnheten skulle fryse når hun var her på besøk."

Månedens mest spilte låt: Julesangeeeer!

Månedens bilde:
Familien min har staset seg opp for nissefeiring i Oslo. For en koselig feiring!! Og se på oss, er vi ikke fine?!

Jeg merker det er mye som foregår for tiden. Jeg har begynt i ny jobb, er i gang med flytteprosess, korøvelse med komitémedlem til turné, er (for tiden det eneste) medlem i ledergruppe til Suppe og Messe, samt alle andre fritidsaktiviteter som også ønsker sin oppmerksomhet av meg. Det blir lite tid for hvile for tiden, men slik er nå en gang livet!

Godt nytt år, forresten!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!