Vanlig sommerdag i Bellas liv!

I dag var det prosjektarbeid med gruppen min, og vi satte oss på skolen og jobbet videre med rapporten. Den begynner heldigvis å se veiens ende, men det var fortsatt noe vi var litt uenige i. Vi fikk heldigvis lærerveilederen vår til å rettlede oss, og til min store overraskelse fant jeg meg selv snakke høyt under samtalen med lærerveilederen! Jeg skjønte jo at siden jeg stod alene med min mening ville den jo ikke komme frem med mindre jeg sa noe. Det ble en veldig god opplevelse, og til og med læreren var enig i det jeg sa! Et lite, men likevel et stort stolt øyeblikk i Bellas tankeliv!

Vi satt og grublet og vurderte det vi hadde skrevet videre utover formiddagen, og vi ble enige om hva hver enkelt måtte rette på til neste gruppearbeid. Først da klokken passerte 15, dro vi hvert til vårt, og jeg kom meg omsider tilbake til hybelen etter en liten "nøkkeldramatikk". Solen stekte, og jeg fant ut at jeg ville bruke ettermiddagen på årets første soling! Egentlig er jeg ikke så veldig glad i å sole meg på plassen rundt hybelen. Området ligger midt mellom to studentblokker, så jeg føler meg som en utstillingsdukke hver gang jeg legger meg ned her, hehe. Jaja, jeg tok med meg et håndkle for å ligge på og musikk i ørene før jeg smurte meg inn med solkrem og sovnet i solen.

Et lite skille og uten tegn til solbrenthet (blir forresten sjelden solbrent) senere, stakk jeg inn og skiftet. Denne varme sommerdagen måtte ikke gå til spille enda, så jeg tok på meg noen lette klær før jeg tok banen ned til Nationaltheatret. Derifra gikk jeg hele veien hjem igjen via Slottsparken og Bogstadveien. Det ble en fin gåtur, og jeg tror også det hjalp på stølheten min! Jeg kom tilbake på hybelen etter rundt 40-50 minutter, vel fornøyd etter dagens lille tur.

Tilbake på hybelen tok jeg en rask og kald dusj før jeg lagde meg litt mat. Planen er å få satt på to etterlengtede klesvasker før jeg finner sengen. Jeg har vært overraskende mye trøtt i det siste, så jeg får legge meg litt tidlig i dag. Kveldens tanker går til Linnie og hennes siste innspurt på eksamenen, samt til Oddo som nå befinner seg i Sandnes og resten av hans familie. Ønsker dere alle en god kveld videre!

Søteste Oddogutten min har alltid en eller annen plan for kosedyrene mine som det er like spennende å se hver gang jeg kommer tilbake til hybelen min!

Vakker solnedgang fra hybelen!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!