Møte med Henriette i Frognerparken!

I natt hadde jeg nok et mareritt, men denne gangen var den skummel. Herlighet, hva skjer med vonde drømmer for tiden? Det må være varmen som påvirker meg. Denne gangen ble jeg liggende våken en stund med en liten frykt innvendig. Klokken var rundt 03:15, og det var ganske så lyst ute. Jeg tok vinduet på gløtt istedenfor helt opp, og falt omsider i en liten søvn frem til den mentale alarmklokken vekket meg like før klokken 9:00.

Formiddagen gikk til å samtale med Sarah, ei i prosjektgruppen min, og vi diskuterte eksamenensskrivet til hver av oss. Det ble en fin samtale, og jeg skjønte at jeg var på god vei om det jeg allerede hadde skrevet. Jeg fikk finpusset litt mer på min tekst før jeg pakket og stakk ut. Nå var det tid for å møte Henriette i Frognerparken!

Åh, fine og gode Henriette, jeg har jo ikke fått møtt henne ordentlig på rundt tre år da vi var en liten Haugetungjeng på en Oslo-samling! Vi fikk oppdatert hverandre litt om livene våre og snakket og mimret oss litt tilbake til Haugetuns dager og alle dens flotte mennesker. Vi la ned teppet på et område kombinert med både skygge og sol (selv om skyggen forsvant fra oss etter hvert, hehe), og lå og stekte oss i solen. Det var så koselig å snakke med Henriette og høre den fine latteren hennes igjen! Jeg håper det ikke blir like lenge til neste gang vi sees. 

Hun måtte stikke hjem etter hvert, så jeg ble liggende i parken alene. Vel, folk var jo rundt meg overalt, men jeg hadde i alle fall pleddet for meg selv. Det var egentlig litt greit i grunn der jeg nesten sovnet i solen. Da klokken snodde seg over 17:00 stakk jeg hjemover igjen, med et lite stopp ved morfars grav slik at jeg fikk vannet blomstene hans på denne regnfattige dagen.


Nyter dagen i solen!

Vel hjemme fortsatte jeg litt med skolearbeidet, og jeg hadde kontakt med Lene, ei annen i gruppen. Det var også informativt, og vi snakket om drøftedelen som vi finner litt kronglete å besvare. Jaja, vi kommer i mål til innleveringsfristen som er på fredag, men vi ønsker jo å levere den inn så bra som mulig. Nå skal jeg dusje av meg all solkrem før jeg stikker over til Oddo. Han sitter på flyet som tar ham med tilbake til Oslo nå, og jeg gleder meg veldig til å se ham igjen. Takk for et fint følge gjennom helgen! Jeg ser jo at så lenge jeg skriver litt, titter det stadig noen nysgjerrige sjeler innom bloggen, hehe. Det er jo veldig koselig! Håper jeg klarer å holde bloggingen oppe fremover også!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!