Ny dag med nye muligheter.

I natt hadde jeg en utrolig vond drøm. Det var ikke det at den var skummel, men den såret meg veldig. Jeg husker jeg våknet om natten med en tåre i øyekroken. Jeg tror jeg har vært veldig "fed up" i det siste. I går merket jeg behovet for å ta meg en treningsøkt og løpe fra meg alle tårer, frustrasjon og sinne som jeg kjente innvendig. Det til tross for at beina var superstøle fra økten dagen før! Jeg fikk meg likevel en fin løpetur, det er jammen godt å ha Frognerparken som nesten nærmeste nabo, hehe! Jaja, nå venter en ny dag med sine muligheter. Det er nydelig vær og varmt i dag også, og jeg skal lunsje med ei venninne på formiddagen før jeg får besøk av min kjære i kveld. Satser på at dagens muligheter overskygger nattens tanker. Ønsker dere alle en formidabel dag i dag!


- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!