Kvalitetstid med Linnie!
I går var jeg i bursdagsselskap til Julia, ei god venninne av meg! Det begynte med en hyggelig samling hjemme hos Julia før vi stakk ut på byen. Jeg er sjelden ute på natten, men i natt var jeg plutselig å finne på London Pub! Så mange mennesker, høy musikk og stemning! Siden det er såpass lenge mellom hver gang jeg er på byen, tenker jeg det alltid er spennende når jeg først tar meg turen - men så får jeg bare bekreftet gang på gang at dette ikke er noe for meg. Ikke kan jeg si at jeg har vokst det fra meg heller, for det har aldri vært noe for meg. Jaja, det var jo iallfall ikke strippeklubb denne gangen, haha. Men bursdagsselskapet var utrolig hyggelig, og det var så fint å kunne være med på å gi en velfortjent feiring av Julia, for hun er et så utrolig nydelig menneske! Antrekk på bursdagsfeiringen til Julia. Uansett, siden jeg ikke fikk lagt meg før nærmere kl. 3 (jeg kom hjem litt tidligere enn kl. 03, men etter en hektisk dag trengte jeg å finne hvilepuls før jeg klarte å finne ...