God trening!

I dag hadde jeg nok en treningsøkt! Jeg føler meg faktisk flink til å trene til tross for at det er så mye skolearbeid å fylle dagene med! I det siste har jeg hatt ganske vondt i operasjonskneet. I tillegg har jeg også fått følelsen av at venstrekneet er ustabilt. Derfor valgte jeg å ta en restitusjonsøkt; jeg syklet rolig i 25 minutter, rodde i andre 5 minutter og trente balanse og moderat styrke for viktige muskelgrupper (er det nå jeg kan briefe med å fortelle hvilke muskler jeg trente? blant annet m. gluteus minimus og m. gluteus medius!). Jeg fikk en utrolig god treningsøkt. I motsetning til forrige trening hvor hadde jeg en del smerter - ikke sliten-smerter, men ordentlige vondt-smerter - hadde jeg nå en god opplevelse av økten. I tillegg merket jeg at humøret lettet og sinnet lysnet. Jeg fikk koblet ut av hverdagenes tunge tanker og krav og bare leve helt inn i en slags parallell verden som bare tar stilling til meg selv her og nå. Jeg merket det gjorde meg utrolig godt.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, tatt en rask dusj og skal i gang med medikamentregning. I morgen har jeg siste veiledningstime med læreren i dette temaet før eksamenen neste uke, så jeg er nødt til å få regnet meg igjennom noen eksamener før morgendagen. Men med både positiv energi som treningen og Analin ga meg (Analin ringte meg i stad, og det var helt FANTASTISK å snakke med henne igjen!), samt at André kommer og sover hos meg i natt, ser jeg frem til en nydelig aften!

Klar for å regne med medikamenter! Med lys og te 
er jeg klar for å pløye meg gjennom tidligere eksamensoppgaver.

Jeg regnet en tidligere eksamensprøve i medikament etter skolen 
i dag, og jeg fikk alt riktig! Hvilken deilig følelse! I'm on my way!


- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!